bla bla bla bla

Heej , faktiskt har jag inte alls nåt kul att skriva om .. jag hade bara så tråkigt att jag tänke : jaa nu kan jag skriva i bloggen .
men nej nej , då hade jag inget att skriva om . fast jag bestämde att jag skulle skriva i alla fall . Igentligen en onödig sak att skriva om eftersom att ni som läser det här fattar att jag nån gång har skrivit det :D haahaah jag är vell smart ^^
Kom på en sak , jag ahr fått ett klagomål från Daniel i min klass att ajg skrev förut att land jag ville åka till innan jag dör .. då hade jag skrivit Hawaii . Men han ba : men hallå asså Hawaii är inget land .
Så jag ber så hemskt mycket om ursäkt :D hahahah skoja kände mej fett gammal när jag skrev det ^^
Fast det här inlägget blev ganska långt i alla fall . man är vell bäst när det behövs :D
Fast nu är jag riktigt törstig å ska upp å dricka , baajs baajs alla banantomtar !
/ Johanna


Hahaah , just idag hade jag då inte världens finaste outfit , men det va faktiskt en klädmyse dag idag :D
lägger in andra finare outfitare ( hahaha ingen aning om hur man skriver det =) , nån annan gång . då jag har normala skolkläder :D<33 för det har ajg bestämt mej för att börja med :)
fast nu ska jag dricka innan jag typ torkar innerifrån :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0