Dag hos vällingby

hemma från vällingby där jag nu köpt en julklapp till erika , å till mamma å pappa å ida också .. saras var redan klar !
Men igentligen hinner jag inte skriva nåt för nu ska jag duscha å sen ska jag tvätta rent ett linne som jag ska ha i morrn på julafton :D vi bestämde att vi skulle va finklädda den här julen , för vi brukar sitta i pyjamas hela dan (:
Hahah , palla att jag skrev ett inlägg när jag egentligen inte hann . men jag ville ha nåt att göra . den här minuten då jag kunde göra nåt (?) :D
Hahaha , // Johanna


Dagens bild å fina ord :     (?)
allt i världen har en betydelse , man måste bara hitta den innan man kan göra nåt åt den .

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAH pyjamas !?

vi är alltid finklädda på julafton , fast det kanske är för att det typ alltid kommer nån som man inte har träffat förut och då får dom ett fint första intryck wnb helena haha . :)<33

2008-12-27 @ 21:09:20
Postat av: Julia

HAHAHAH pyjamas !?

vi är alltid finklädda på julafton , fast det kanske är för att det typ alltid kommer nån som man inte har träffat förut och då får dom ett fint första intryck wnb helena haha . :)<33

2008-12-27 @ 21:09:56
Postat av: Johanna

hahah aa , det va fint sagt julia :)<33

2008-12-30 @ 16:22:47
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0