Dagens Julpynt (:

Heej , idag var det då våran pyntdag eller vad man ska säga . tagit massa bilder som jag senare kommer lägga in .
Snart ska vi vell också adventsfika eftersom att det är fjärde advent :D Just nu sitter mina kära syskon upp i vardagsrummet å bygger pussel . det gör dom nämligen varje år .. asså innan jul så bygger dom typ alla pussel vi har eller nåt sånt , (?) Hahahaha , aa man märker ju att vår familj är lite speciell :D'
Vi kollade igenom våra låder med massa julsaker . å då hittade jag nån snögubbe med rött huvud eller nåt  , jag fattade inte riktigt hur jag tänkte dära . Men men , konstiga saker får man vell tåla antar jag .
Inget mer att skriva för den här gången , Hejdå nissar !
/Johanna


Fjärde ljuset tänd dårå

året 2008:as gran :)

Den här bilden är jag riktigt nöjd med (:

Leker med mina tomtar , nej skoja bara ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0