?

Hur mycket barbie är du!? (spänningen stiger..)

Hur barbie är du?

Jag älskar..
( ) att ha lösnaglar!
( ) Att ha långt blondt hår!
( ) Ha rosa på mig!
(x) Små hundar!
( ) Ha söta små accessoarer, speciellt playboy & Chanel!
(x ) Hatar att gå runt i bara svart!
( ) Body Loation & body Butter
(x) Att blogga!

Jag klarar mig inte utan
( ) Läppstift! Speciellt rosa!
( ) Att gå runt utan en spegel i väskan!
(x) En kamera
( ) En kille i mitt liv!
( ) Smink!!!
( ) Hår inpackningar & balsam varje dag
( ) Rengöringsmedel

Jag bär alltid med mig
( )Smink i min väska
( ) Ett rosa läppstift
( ) En extra tröja, ifall jag behöver byta när jag är tex i stan.
(x) Tofsar & hårgrejer

Jag är
( ) Perfekt  (ingen är perfekt)
(x) Ful          

Antal: 5

5-10 Du är helt normal, det är väl bra för dig
10-15 Du är på spåret på att bli Barbie! :) Keep going!
15-21 Du är en riktig barbie! Go girl!


Yees , jag är normal (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0