Färga ?

Tjuubbbuuuuu !
sitter för mej själv å har nyss duschat ! lyssnar på min pea . diggar den fett mycket :D
men jag har ett problem , jag hade tänkt att färga mitt hår mörkare .. ( så som jag hade förut ) alla som vet hur jag såg ut då  ! men asså mamma tycker inte jag ska göra det .. för hon säger att mitt hår redan är så fint ( -.- ) så då blev jag lite osäker .. du får gärna skriva vad du själv tycker !
Idag är det då nyår å jag ska va hemma å fira me min käraste familj :)<33
vi ska ha värsta festmiddagen hemma här ! men inga raketer ska vi smälla i år . rätt synd men det ska bli ganska klart så vi kommer kunna se massa raketer ute :D fast ett minus ,,, det kommer vara 7 minus grader ute i kväll  ! not so good ..
men nu har jag inget annat intressant att skriva , inte för att det är så att jag brukar ha nåt intressant å skriva men i alla fall !  // Johanna


Kommentarer
Postat av: julia

Ja har redan sagt va ja tkr . :D<33

2009-01-01 @ 19:16:34

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0