Hahah , har typ asmånga sånna här redan . men dom är ruliga att skriva (:

Eftersom min blogg är såpass ny så tänkte jag skriva en sån här ganska rolig , men töntig lista så alla ni söta där ute kan få en bättre blick på vem jag är osv !

Namn: Johanna Nyberg
Piercingar: noope , just örhängen .
Tatueringar: nej ,
Längd: 152 :D
Skostorlek: 36
Hårfärg: typ brunt av nåt slag .
Är du kär i någon: är fortfarande osäker
Önskar du att du bodde någon annanstans: jag vet inte har inte tänk på den saken . men jag trivs nog här .
Tänker du på självmord: NEEEEJ !??
Dricker du alkohol: nej jag är 12 !? snart 13 :D
Röker du: nej ,
Vilket shampoo använder du: haha palla tänka på märket (:
Vilken parfym använder du: använder inte parfym.
Vad är du rädd för: spöken under sängen :) hahaahha jag skoja .
Gillar du att tvätta: det brukar mamma göra , jag vet nt :o
Gillar du Berg-och-Dalbana: me love !

Vad har du gjort idag: vart me julia ,hon sov här i natt :)
Var det kul: juppsiiii :D i alla fall baket ^^
Hur tidigt stiger du upp: menar du idag så var det 20 i 10 .
Gillar du att slåss: what nej ?
Vad ska du göra idag: träning  :)
Är du seriös: Hahaha , det roligare att inte va det (:
Vad är du allergisk mot: ínget ..
Var har du ont: ingen stans , just idag i alla fall .
Använder du hårspray: noopee
Kan du stå på händer: japp , är gymnast :)
Favorit serie: venne ,

ANTAL..
Gånger du varit kär: haha varför skulle jag ha räknat liksom ?
Gånger ditt hjärta brustit: the same shit here .
Hjärtan brustit på grund av dig: Lite för många ...
Gånger ditt namn varit med i tidningen:  Va ?
Ärr du har på kroppen: haha ganska många , man kan ju inte alltid va försiktig :D

SENASTE..
Bok du läste: Räknas en kalle tidning ?
Personen du fick mail av: jag venne .
Personen du fick brev av: jag lever på 2000-talet vafan xD
Personen du fick sms av: hahah julia , då vi va i samma rum x)
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår , ?
Saken du köpte: haha venne .
Film du hyrde: Mamma miaa :)
Film du köpte: köpa filmer ? ;o
Låten du hade på hjärnan: den på min pea ..
Personen du ringde: ingen ..
Tv program du tittade på: Idolfinalen


Håkan Hellström eller The Ark: ingen av dom
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: ingen av dom
Salt eller socker: socker ofcourse !
Gillar du ketchup: ibland :)
Är du glad nu: hahaha , jaa , men jag å julia har inte så mycket att göra just nue ...
Var du glad igår: jupp kan man säga :)
Känner du nån som jobbar på sjukhus: aa en släkting till julia . Blink Blink ..
Kan du sjunga: jag tycker att jag är dålig, men alla säger nt samma ..
Mer värt än guld: mina bästavänner
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti :D
Ett land jag helst vill besöka: Hawaii , dit ska jag innan jag dör !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0