Heej ?

Okej , jag ersänner att jag suger på att komma på rubriker . men ni får vell hitta på att det står nåt där .. :D
Aja ,nu är det i alla fall morgon å det känns som om jag ska till skolan i morron , men tur som jag har ( oftast inte ) så är det loov . Å jag har tänk att jag inte har nåt jobbigt framför mej under lovet . Snart är det Jul å det vill man ju ha . sen kan jag bara ligga å slappa tills det blir min födelsedag som är den 8 januari .. men det är ju lite synd för då börjar vi skolan-.-  fast då kan man ju i alla fall bli grattad av sina kompisar :D om dom kommer ihåg det :)
Snart ska vi köpa gran av Jonas , en disney gran har vi beställt av mamma å pappa . ni vet en sån där liten å tjock med massa grenar :D sånna är finast ^^

Ska kanske äta frukost snart , har inte gjort det å klockan är 11.19 . så det kanske blir nåt mer åt Frunch hållet (:

Heejdå alla powerpuffpinglor ? hahaah :D

// Johanna




Hahaha , bara måste lägga in den hära :D det ska föreställa Julia som håller på att dansa .. Jaa , man kanske ser att vi hade en riktig flummkväll tillsammans ^^


Kommentarer
Postat av: Julia

Hhahahhaha neeej johanna nyberg . :)(<33

2008-12-21 @ 15:29:53
Postat av: Johanna

Hahaha joo Julia Hymander Hamring (:<33

2008-12-21 @ 17:24:50
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha joo Julia Hymander Hamring (:<33

2008-12-21 @ 17:24:50
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: Julia

haha , :)

2008-12-22 @ 12:43:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0