Hela min dag .

Haallooo , idag har min dag vart ganska fullproppad :D haha jag vaknade runt elva å då kom pappa ner å sa till mej att komma upp å äta frukost .. för vi skulle nämligen åka till JG hallen å träna bara jag sara erika å rebecca . Men då följde Ida å sofia me också för att pröva lite dom me :) kul kul ..
efter vi vart där i två timmar å mest lekt å hoppat lite trampolin så åkte vi till willys för att julhandla eller vad man ska säga . å det tog ca: 1 timma å 15 min :D okej inte ca nästan exakt ^^
å efter det skulle vi hem , plocka in alla sakerna i kylen eller frysen eller vart dom nu skulle vara .
Å efter det så skulle vi alla hjälpas åt å städa hela huset -.- men eftersom att vi va 5 stycken ( mamma jobbade ) så gick det ganska snabbt . Å sen städade jag mitt rum . å till slut kunde jag sätta mej framför datan . Ganska mycket information där men om ni vill ha ännu mer så klicka "HÄR"
Fast det fick jag ju inte göra så länge eftersom att nu ska vi äta . aja ett litet inlägg hann jag skriva . Hejdå alla bloggläsare . ( om det änns är nåra som läser )    :D haaha
// Johanna

Kommentarer
Postat av: Julia

plus att ja ringde på morronen och väckte dej . :)<3

2008-12-27 @ 21:04:15
Postat av: Johanna

hah jaa , men allt måste man inte få med :D<33

2008-12-30 @ 16:23:21
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0