Hem ljuva hem :D

Hemma från London .
Det va jättekul där å nu har jag shoppat mest av alla på hela jorden . kanske inte exakt så men i alla fall .
Det va faktiskt ganska skönt att komma hem , även fast det va kul där . hahaha jag gjorde värsta misstaget . eller vad man nu ska kalla det ! jag kom hem igår ( då vi va i london ) till hotelet då vi hade shoppat det sista . då när jag skulle kolla vad jag hade köpt , ( jag vet att man borde veta det , men sån är inte jag :D ) men i alla fall , då såg jag ju då att jag bara hade köpt gråa kläder :O hahahhahah snacka om att va helt lost eller nå :)<3 men men , i en tidning jag läste förut så stog det att ajg som då är stenbock passar i grått . så man kan vell hoppas att det stämmer också :D
Men eftersom att jag inte hade nåt intrnet där så blev det ingen blogg . just därför ska jag skriva allt jag har gjort i det här lilla inlägget . så jag få vell skita i detaljerna .
Lördag : vi kom till hotellet å checkade in å fick våra rum . jag sara å mamma i ett å pappa ida å sofia i ett annat brevid oss . Å såklart gick vi direkt ut å shoppade . :D BÄÄÄÄST ! När det blev lite senare gick vi å åt på mc'donalds , ofc .... mamma å pappa ville igentligen inte , men dom blev nedröstade eftersom att jag har tre syskon som håller med mej :D efter det så gick vi tillbaks till hotellet å slappade framför nån film som gick på tv . Guuuud vda ont jag hade i mina fötter när vi kom hem ... ni skulle bara veta hur länge vi hade gått !
Söndag : vi köpte kort så att vi skulle kunna åka buss å tunnelbana .. för alla vägrade nämligen att gå efter den långa promenaden igår :D så vi började med att åka tunnelbana , ( fem stationer om nån ville veta liksom ) å kom till London eye , 135 m högt parisehjul  ! å där uppe såg amn Big ben  ! när vi hade åkt det passade vi på att köpa biljetter till Madame Tussauds . å när vi hade åkt ifrån London Eye ,, gick vi in till Madame Tussauds . där inne är det massa kända människor som är gjorda av vax .. så dom ser riktiga ut :D har massa kort ,, hhaahha inte kul att veta igentligen men men .. så jag har ju då träffat * james bond * :D sen gick vi å åt på Pizza Hut ^^ gick sen hem till hotellet å åt godis framför tv:n . Juusteee , vi åkte ju såklart dubbel bussarna också ! haha dom är kända att finnas just i london . ( för mej i alla fall )
Måndag:  Shoppade sista gången för dom dagarna i london . annars åt vi bara , å gick hem till hotellet :D känner mej tjock efter dom här dagarna :D<33 nåt mer ni vill ha reda på , tryck bara "här" eller fråga mej :D
// bye bye alla smurfar . !



Wooäj , är man bäst när man träffat james bond eller !?


Kommentarer
Postat av: julia

assåå , det är bara jag som inte har varit där än . :D<33

2008-12-30 @ 17:13:29
Postat av: Johanna

haha jag tror nog att det är flera :D<33

2008-12-30 @ 17:25:40
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0