Hemma från uppvisning .

Tjenare tjenare (:
Hemma från uppvisningen nu . jag har vart där hela dan å vart me på båda uppvisningarna , Hahahaa , vi skulle då föreställa *robbinsson* . Inte så lyckat men spela roll liksom ;) Ganska nöjd spika mina handvolt sträck helskruvar ^^ Om ni undrar varför vi va robbinsson , så har jag igentligen ingen aning men det va tema : filmkväll .
Asså det känns lite konstigt för jag brukar alltid ha så massa mycket saker att skriva om men nu är min hjärna helt tom . Inte såhär jättekul inlägg att läsa men bli glada i alla fall , fast blogg är jag inte sådär jättegoodie att skriva ^^ HAHAHAH , mobba mej inte -.-
Så dags att säga heejdåå ( telletubbies ) hahaha har ingen aning om hur det stavas så ni behöver ju inte kommentera det heller tack :D<33
haha heejdååå every boody in my world . :)
Kisses , ^^

Hahahaaa förresten en kul grej , vår grupp skulle gå luciatåg å jag va me . å eftersom att vi va robbinsson så hade vi svarta streck på kinderna , men det syndes inte in mörkret men dom tände då vi fortfarande va ute på golvet så alla såg ju våra fina sträck på kinderna . heheh så då va det fina luciatåget över :D  Godnatt tänkte jag skriva . skoja jag skrev ju det i alla fall ^^ hahaa aså det är su fult att säga ba : godnatt tänkte jag säga , för asså då sa man ju det i alla fall .. hahah fattar ni ? ni som gör det kan ju gärna skriva en kommentar så jag i alla fall får åra kommentarer som inte är från julia :) för hon kommenterar jättemycket ^^ om ni vill bli min idol så skriv en kommentar , Julia å Clara ni fattar säkert vad jag menar me Idol ;)<33
Shuludåå ^^


Kommentarer
Postat av: julia

hahaha , jaa det gör vi . ^^ Men johanna , du har ju redan typ 200 idoler .

ackack .

hahahah <33

2008-12-06 @ 21:23:36
Postat av: Johanna

haha aa jag vet , men det är ganska kul att ha idoler (:<33

2008-12-06 @ 21:59:41
URL: http://johannaloviza
Postat av: frida

haha. johanna du e ju jätte bra på att skriva, sitter typ och skrattar xD fast jag vetinte varför jag komenterade just den hära bilden men., :) fin blogg iallafall (: juste vad heter julia? asså hennes bloggis <3?

2008-12-09 @ 18:32:39
Postat av: Johanna

hahahahahha , taack friidiis (:<33

tyvärr , får ej säga , för julia är den största fetaste bajshögen jag vet .. -.-

2008-12-10 @ 15:29:18
Postat av: Julia

Ofcourse , ^^ hahahha . :]men snart så fåru säga . <33

2008-12-10 @ 15:37:17

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0