hihi jag älskar sånna här (:

Kontaktlista på mobilen

Har du pussat nr 8?
Calle - hahahhahahahah neejj varför skulle jag !?
Vad har du för relation med nr 67?
Pappa - han är min pappa så .. barndomsvän ? :D
När ska du träffa nr 69?
Pontus - när skolan börjar kanske ?
Är nr 32 söt? 
henke , julias lillebror - haha aa jättesöt :D
Vad var ditt första intryck på nr 39?
Jocke - hahaha varför skulle ajg komma ihåg liksom ? :)
Hur träffade du nr 11?
Clara - vi har gått på samma dagis å går i samma klass nu ^^
Har du träffat nr 5 den senaste månaden?
filip boman - ja på onsdagar då vi ahr b-språk med hans skola
Är du nära vän med nr 13?
duvetjuliia@ haha jag känner henne knappt , så nej det kan amn inte påstå
Har du gått på bio med nr 80?
Tango svar - nej , (?)
Skulle du kunna bli tillsammans med nr 56?
Linus- det är typ nån av pontus kompisar som jag bara pratat med i telefon :D så njaa tror inte de !
Vad pratar du och nr 46 oftast om?
julia - haha allt hon kan man verkligen prata om allt med !
Har du och 1 bråkat någongång?
alexander _ kanske har hänt ;)
Vad har du och nr 21 för relation?
erika - bästaste vän <33
Skulle du kunna pussa den sista på listan?
Wille - neej han går i saras klass . asså i femman :§

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0