Hitta Nemo daaags :)

Tjaaaooooowww .(:
Kollade på hitta nemo idag på No-fördjupningen :D
Det va jättekul ! asså Doris är en av mina idoler , hon är så jävla kuul (:
Jag å Clara hade sett den så många gånger så vi visste liksom vad som skulle hända på filmen . å vi kunde vad dom sa , ^^ BÄÄÄÄSSSTTTT !
Roliga saker från filmen :

Jag är H2O intolerant . / hahahahaahahh han lever ju e havet ,. :D

Hur är havet ?  *It's big and .. blue *.  - I know it was something like that !  / hahahaha liksom efter !?

Dom är ju såå kuuliga , haha känner mej barnslig , men ni får ta mej för den jag är ;)<3
Men just nu sitter jag å softar lite me ett glas smoothie :D goootttiii ^^
Inget mer att skrivaaa  , ses vell . Kraam * Johanna




Hahahaha hittade en bild på mej å Julia från år 2006 (: kuul kuul ^^


Kommentarer
Postat av: Julia

Men johannaaa . ! -.-



:)<33

2008-12-12 @ 17:02:49

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0