jag vet , dom är tråkiga att läsa . men roliga att skriva :D

HUR:
Svarar du i telefonen:
Johanna Nyberg , sen när den har svarat så ba : Heeeej :D
Mycket pengar har du i plånboken just nu: 121 i svenska kronor . å 1200 i pund :).
Mycket är klockan: 14.52
Många kontakter har du på msn: 182
Hur spenderar du en regnig dag bäst? Inomhus?

VEM:
Är ditt 10:e sms och vad står det i?
Haha okeej . Men kan jag ringa ? :)<3    från Julia
Pratar du med på msn just nu? Ingen är inte inloggad :D
Ringde dig senast? Julia , ^^
Pussade dig senast? mamma eller pappa kanske :D
Vill du kasta en sten i huvudet på? hahahahah , vad är det för fråga liksom ?
Saknar du mest just nu? Ingen tror jag ^^
Ska du träffa imorgon? London om det gills som en persson :)
Sov du med senast? Sara , min syrra hon sov på mitt rum .. natten till JUL :D
Festade du med senast? Ingen aning ,
Fick du senast sms av? Juliaaaa :D

JA ELLER NEJ
Cyklat utan händerna:
Ja , är inte så duktig men det funkade , ( nåra sekunder ) :D
Gråtit en hel natt: nej , så olyklig har jag aldrig vart !
Druckit så du spytt: nej ?
Åkt vattenskidor: Nope , jag skulle ha gjort det , men jag vågade inte . för det såg så svårt ut att komma upp när man hade rammlat  :D
Åkt rullstol: hahaha aa , provade en gång .. fast jag behövde det inte igentligen
Gjort en bakåtkullerbytta: Absolut , man kan vell allt ^^
Köpt lösgodis för över 50 kr: Klart jag har , varför skulle man inte ? jag å sara fick med oss en hundra lapp å köpte upp hela :D
Haft träningsvärk: Det kan man nog kalla det ja.
Önskat att du var det andra könet: haha neej ,
Sett din kompis i rosa kanindräkt? Ja, varje dag alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0