Jiouhannuas blogginlägg torsdagen den 4/12 .

Tjaaaaaooooooou liiisch evry body ^^<33
För er som vill veta så sitter jag å äter pepparkakor å lyssnar på julmusik som jag ska ha på min pea sida , eller asså jag försöker hitta nån bra men alla suger ;) Haha juste glömt att säga att jag heter Flummigaste@ på pea ^^
Idag i skolan va det ganska kul för vi va bara tolv stycken , hahahah , JÖSS ^^ men det va bara för att alla skolpoliser va på nåt museeum å jag e inte det så jag va i skolan , och det va jättekul att va så få (:
bara så att alla vet som läser den här sidan som är skolpoliser å inte va me på svenskalektionen (resedagbok) ska bara vet att ni míssa en kul lektion , haha , ! Bara för att vår lärare är sååå snäll så fick vi prata utan att hon sa till oss , som hon liksom brukar vara , så tack vare er skolpoliser så fick vi ett kuligt svenska pass (:::::
Inga flere kommentarer ..

HIHIHIHI , äntligen har jag hittat en låt som i alla fall var någotlunda bra . tur för meej .  En sak som jag inte gillar ska jag dissa just nu , men för er som inte går på gymnastik kommer säkert inte fatta something ^^ ni kan vell försöka ?
Det är ju så att jag går på gympa , hahahahhaha , men asså å jag tävlar ju ibland . å då har vi speciella tävlingsdräkter å till dom har vi inga tricoer , asså det är det pissigaste som finns . det ända man håller på att tänka på är liksom på dräkten å inte vad man ska göra framme på tumblinget . å det stör mej som .. jag venne men det stör mej asmycket  ! Asså jag gick faktiskt me på att ha dräk på mej på träningarna , men det där är lite för mycket för mej ..
^^
Så det va min lille dissning , (:<33 nu har jag inget speciellt kul att skriva i min käraste blogg , så jag säger hejdå med ett stort leende . skoja men shululudåå **)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0