Johanna å familjens Julbak år 2008 (:

Heej Heej Tjoo Tjoo Shulululu Shulululu :) hahahh ( mitt å Jepsers hälsnings sett ) ^^
Sitter å skriver önskelista , jag har inte tänk på det så mycket men snart är det faktiskt juul afton ^^snacka vad kul det kommer bli , Julgran , julklappar , familjen å allt det där roliga me julen . Fin fina grejer du vet ^^ .
Till alla mina vänner , som hade tänk att ge mej en julklapp så fråga gärna vad jag önskar mej . hahhaha det är typ bara julia som ska ge mej en . :) TIHIII .
Men en tanke som inte va lika kul liksom där dårå ba typ asså . å det är ju att snön är borta -.- snön är det som ska vara på julafton .. det blir ingen riktig jul utan vit fluffig fin snöö , såklart jultomten mee ;)
Men den har bara smält bort vad är det för skitsnö liksom (?) Det har inte vart snö på julafton sen tre till fyra år tillbaks :S Så kan man inte ha det här i Sverige . Men snön är ju inte bara fin att titta på . hahahah såklart ska man *leka* i den :D HAHAH ,  aa även fast man går i sexan ( eller i alla fall jag ) tycker det är kul att va i snön me kompisar å familj ^^ . Så jag hoppas i alla fall att snön ska komma tillbaks å lysa upp the hole JULAFTON . wooäj ! :) ( mohahah , för er som vill veta är wooäj ett ord som jag å julia kommit på ) (:

tahaa tänkte just avsluta mitt bloggande tills jag insåg att jag inte skrivit till det rubriken heter (: haha kan man kalla mej smart eller inte (?) ^^
I helgen på första advent bakade vi då lussebullar , å pyntade vårt lille hus ( eller stora hus ? ) me massa julsaker . mys pys där :) Julpynt är det bästaste jag vet . Man känner sej så mysig där man går hemma bland allt Julimutimynti (:<33
Hahaha såå nu va jag klar me den här bloggrutan , bye bye baaaaajsssss ^^<33


                      Hahah , johanna kock eller (?) ^^

Kommentarer
Postat av: julia

hahah , ja skulle vilja säga nt . Asso om du är smart eller nt . :) <333

2008-12-01 @ 19:36:10
URL: http://allaalskarjulia.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha taack julia min solstråle (: jag älskar dej mee ;) hahahah <33

mitt team : palla va smart ^^

2008-12-01 @ 20:07:08
URL: http://johannaloviza

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0