Johannas flummiga Tisdag den 2/12

Häääääääääääääj alla min faaans (:<333 ( hahaa om jag har nåra ? )
Hoppas ni alla mår bra , jag tänkte sjunga en sång som är tillgänglig för er , alla mina finaste faaaans ^^
HAHAHAHHA , jag ba skoja fick liksom öva eftersom at det är bestämt att jag ska bli känd när jag blir stor :)<3
om ni ville veta liksom ..
Idag har jag Julia å Jonas haft det lite flummigt , hahaha på lektionen . Asså förlåt Helena (lärare) men jag kunde inte sluta skratta . Haha .
Men allt började me att Julia min käre goda vän gjorde en min å härmade en bugge som hon hade sett . då a hon till Jonas ba : vet du vem det här är ? då sa jag : jaa såklart han vet juulia , är du dum eller det är ju du ?! HAHAHA .
Så började the hole story you know x) aa så började jag skratta askonstig åt mej själv å min torra humor . å då skulle julia härma mej i stället för gubben å så helt jätte cp ut :D  Hoppas jag inte såg ut så på riktigt (:<3 jag å Julia börja göra massa konstiga miner å Jonas bara satt å skratta . Men när jag å julia äntligenm hade slutata skratta ( lite i alla fall ) så började Jonas att få skratt damp å gjorde massa kul miner . å sånna som vi är började vi såklart att skratta å det va igång igen (:
HAHAHHAHHAAHH , men det pinsamaste va ju at vi kollade upp å alla satt runt oss å bara stirra , hahahh pinsamt men det va så jävla kul att vi börja garva ennu mer så jag va tvungen att gå ut innan mitt huvud sprängdes , å innan jag slutade att andas (:
så den här Tisdagen va mycket roligare än vad dom brukar vara , ^^
ADJÅÅÅÅÅS , ( hahaha jag går inte på spanska mobba mej nt för mitt uttal ^^)
Hehehe va tvungen att fråga julia min solstråle hon sa det stavades Adjos så alla veet ;)<33
PUUUUSSS .

Kommentarer
Postat av: jaamaad

haha va roligt ni har haft då hahahah <3(h)

2008-12-02 @ 18:10:23
Postat av: Anonym

2008-12-02 @ 18:10:53

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0