Johannas Sjuka kommentarer (:

ALOOHAAA (:
Med min braiga hjärna så kom jag på värstaste ideen , som ni alla vet så är jag lite korkad ibland å kan komma me massa sjuka kommentarer . För alla ni som aldrig hört det tänkte jag , haha bara för er skull såklart ;) skriva ner alla dom konstiga / kuliga kommentarerna eller vad man ska kalla dom ^^

: (någon) han heter Torsten , (jag) HAHAHAH , jag trodde torsten va en fisk (:
: (jag rammlar ner på golvet) jäävlar vad det gjorde ont ! (jag reser mej upp) eller nej , jag bara trodde det gjorde ont .
: (julia å jag asgarvar) Sen ba : vad garvar vi åt ?
: (Johanna) ta vad du vill , (Julia tog fram nåt) Neej , inte den (:
: Det gör ont i mitt ena högerben .
: Jag hade på mej ett par genomskilniga glasögon å frågade björn : ser du mina ögon ? HAHAHAHAHHA .
:
Jag julia å clara satt å skrattade åt nåt , tills jag plötsligt sa , min pappa heter Jan i mellan namn x)
: Kolla Julia , jag har övat framför spegeln hemme på rummet å jag tycker det ser ascoolt ut (: ( hahaha vem faan står hemma framför spegeln med sej själv å övar på hur man dansar ? jag tydligen :) 
HAHAAH , säg gärna till om ni kommer på något mer jag sagt (:<33

Kommentarer
Postat av: friiduus R

hahahaha :D:D

typiskt dej :P

<3<3<3

2008-12-01 @ 18:34:32
Postat av: Johanna

hahaha , aa jag veet (:<33

just därför jag skrev ner det ^^(H)(H)

2008-12-01 @ 19:02:42
URL: http://johannaloviza
Postat av: Julia

men ofta man inte skulle komma på nåt mer som du har gjort ?

HAHAH du har ju fan gjort 1000 saker till , fast jag kommer inte ihåg en enda . det tillhör lixm vardan att du gör nåt sånt . ;)<33



hahah älskar dej bästavän

2009-01-11 @ 18:35:33
URL: http://juliaissaying.blogg.se/
Postat av: Julia

men ofta man inte skulle komma på nåt mer som du har gjort ?

HAHAH du har ju fan gjort 1000 saker till , fast jag kommer inte ihåg en enda . det tillhör lixm vardan att du gör nåt sånt . ;)<33



hahah älskar dej bästavän

2009-01-11 @ 18:35:38
URL: http://juliaissaying.blogg.se/
Postat av: Julia

Men å ofta man inte skulle komma på nåt mer ?

Det tillhör ju vardagen att du gör nåt sånt . :) <33

2009-01-11 @ 18:36:26
URL: http://juliaissaying.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha aa jag vet , men jag kommer nt ihåg nåt av det :D<33

2009-01-11 @ 19:07:09

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0