Julius här (:

Shulululu every body :)<3
Julia äär här idag , ska sova för alla er som tycker att det är intressant å veta ;) hahah själv tycker jag det .
^^
Inne på msn å chattar me Sara å Jacke (:<33 kul kul ..
vi har haft asfettskitjättekul idag , vi bakade nämligen snoddas , hahahaa kan ta kanske nåt kort på resultatet ., men om jag får säga det själv blev jag ganska stolt (: haha nu ska jag skriva ner mina sjuka kommentarer , ::

Johanna - Mamma smeten får inte plats i formen , eller jag menar den är för liten .... (förvirrad)
Julia - det är nog bara att smeta ut den då ?
Mamma - Hahahah , suck ..

jag står me en te-kupa å försöker att få in kokos in i den  .
Mamma - men johanna , hur har du tänk att du ska få ut det ?
Johanna - öppna den ?

Julia ska hälla i kakao i skålen . men hon ville hälla det på min hand som va utanför skålen . så då gjorde hon det å allt föll ner på vååra tygstolar  .
Mamma - akta lite jag ska suga upp det .
Johanna å Julia : vaaa !!!?? HAHAHAHHHAAHHAHAHAHHH  (mer asgarv)

Så gick det till på vår lilla bakstund  heejjdåå little bajskorvs :D <333

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha , herregud va kul vi hade . :D<33



speciellt det där med te-kulan . ^^

2008-12-14 @ 14:48:12
Postat av: Johanna

haha aa jag veet (: <33

2008-12-14 @ 20:47:58
Postat av: Julia

och uppsugningsmockafjongen . och hahaha smeten får inte plats !! hahaha herregud va kul . :)<33

alla som inte fattar hur kul det är har ingen humor . höhö

2008-12-22 @ 12:49:57

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0