Jultomten är min Idol . ^^

Haaaj , skriver mitt 5:e inlägg för idag men jag tröttnar aldrig . blogga är jättekul ^^ i alla fall när jag ahr nåt kul att skriva om . tydligen hade jag ,ycket fantasi just idag (:
Men jag ville bara påminna alla er att Jultomten är min idol så ni alla andra kan ju bara backa off . hahahhhahaha ! ÄÄGDA va ? skoja men jag vill bara ge honom ett litet extra plus bara för att han är så snäll å ger oss alla julklappisar , vad vore julen utan tomten liksom ? haha inget  ! ::D Han är bäst å som jag sa så är han nu min idol !
( för allaer som fick för sig att jag är knäpp å tror på tomten så tror ni fel , haha jag tror inte på tomten ^^ )
eller asså såklart jag gör * blink blink * haha fyfasen vad torr humor asså , bara en endå som typ skrattar åt alla min skämt å det är ju jag själv . (: välldigt kuligi kuligt ^^
Men glöm inte tomten är min stora idol så ni andra kan ju skaffa er någon annan . Pusselimuss .

 Tur att det är såhär vi ser tomten å inte t.ex såhär :

  (?)

Kommentarer
Postat av: julia

vadå tror på tomten , ?

han finns väl !? :) <33

2008-12-04 @ 18:10:21
Postat av: Johanna

hehe . ojj nu blev det lite pinsam situation , haha skoja bara aa men han finns vell hoost

x)<33

2008-12-04 @ 18:14:10
URL: http://johannaloviza

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0