Just lite frågor (:

jag har tråkigt och hittade dom är 21 udda frågorna. Dom var lite konstiga :P

1. När fyller du år ? 8 Januari
2. Hur mycket fyller du då ? 13
3. Vet du vem som har skrivit Svansjön och Nötknäpparen ? Tchaikovsky.
4. Kollade du just upp det ? Hahah jaa , varför skulle jag kunna det utantill ?
5. Är du kristen ? Njaa .. har faktiskt ingen aning , men jag tror inte på gud :D
6. Älskar du julen ? JAAAA !
7. Gillar du julmust ?  OFC I doo !
8. Har du syskon ? jepp tre stycekn
9. Gillar du disney filmer ? haha varför skulle man inte gilla liksom ?
10. När du flyttar hemifrån , ska du skaffa husdjur ? Hahaha jaa jag vill ha en hund :)
11. Är du bra i skolan ? Min lärare säger det x)
12. Tränar du ? yes ! gympa stik vettu :)
13. Har du gjort något olagligt ? NEJ !?
14. Har du fått ditt hjärta krossat ? nej inte vad jag kommer på nu så jag antar nej
15. Är du nöjd med ditt hår ? Nej det är lockigt ..
16. Är du nöjd med din kropp ? kunde vell ha vart bättre
17. Vem är din bästavän ? Julia , clara å erika  .
18. Har du ont någonstans ? jaa, just nu i tummen , mitt negelband har gått av ..
19. Hur gör du för att bli brun på sommaren ? hahaha solar !? tror du jag e helt dum i huvet ?
21. Är du badkruka ? Neeeejj ! jag älskar och bada och badar hela tiden på sommaren. Jag kan bada i 14 i havet.
20. Hur ska 2009 bli ? Mitt lyckligaste , gladaste , hälsosamaste och bara det bästa året någonsin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0