JUUUUUUL :D

Tjuuuu , klockan är 0.14 å jag älskar julafton känner jag :D hahahhah det bara ko liksom . värsta braiga julklapparna i år , även fast det inte va så många :)<3
x LONDON RESA :D ( jaaaaa , bääääääst asså ! vi åker redan på lördag å e borta i tre dagar , kommer hem innan nyår för alla er som va oroliga :D )
x mass pengar till london , altså inte svenska pengar , jag fick 1200 :D yeeeey !
x två långlinnen från gina tricot , mörkblå å lila ^^
x ett par grå tights med ränder eller vad amn ska säga (?)
x stora vita pärlörhängen :)
x mössa (grå) , halsduk ( trekant å går :D) , å vantar (vita)
x tre pack tjockisstrumpor med hello kitty ^^
x en grej man ska sätta på ett halsband , ( syskon )
x mascara
x svart nagelack
x å ett kit med massa små burkar som man kan ha vätska i handbagaget till LONDON :D<33

hahahahahha :D nu ska jag nog snart sova , om man kan säga så (?) :D haha heejdåå  . å godjul . eller asså den är ju över tolv nu men godjul i efterskott ^^ (aa) // Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0