Kan man kalla mej tjock eller ? (: hahahh

Tjolololo (:<33
Jag är tillbaks från skolan då vi slutade klockan 1 ^^ OUUUF fett coolt .
Vi gick till Åkermyntis å köpte chips . som tur var fick jag pengar av danne . (: haha för då slappa jag ju betala dom själv . så nu sitter jag såklart å tjockar i mej chips . Höhö , å snart ska jag ju träna också inte så värst bra kombination ^^ kommer säkert spy sen så jag ska nog sluta nu , eller snart . kanske senare ? :D
När jag kom hem satte jag Ida å pappa oss vid datan å kollade på filmer från när vi var små . det va skit kul för man gjorde så konstiga saker . HAHAHH , som t.ex mamma sjöng den där immse vimmse spindel å då gjorde jag rörelserna till den , å så sjöng hon flera andra låtar , det va lite kul där då (:<3 Man va väll smidig redan som 1-åring ? ^^ hahahaha
Och till slut så kom jag till min kära dator , bytte först lösenord till inloggningen , logga in på msn , logga in på pea , å sen började skriva här i bloggen för er som tyckte det va lite intressant (:
Men nu är det inte lika kul att skriva i bloggen eftersom att jag inte chattar me julia . för asså när man chattar me henne så blir man liksom glad å då inspereras man me glada saker att skriva i bloggen . men hon är me clara å ska sova där så jag hoppas att dom kanske loggar in lite lite lite lite senare x) 
I morrn ska jag då ha uppvisning å det ska ju bli ganska kul . förutom den där fåniga dansen men resten .. Lucia-tåg ska det också bli . haha jag känner mej som nån gammal tant som skriver med sånna här ordentliga ord , men jag ska sluta skriva nu . kanske skriver sen då jag kommit hem från träningen . Pussheej (A)
Hihihi , å för alla er som ville veta en grej : jag har slutat äta chips nue ^^ ( STOOOOLT)

Kommentarer
Postat av: julia

hahahah , aa man kan kalla dej tjock . ^^

skoja johanniis . :] <33

2008-12-07 @ 16:15:30
Postat av: julia

haha , det är inte alls roligt att chatta med mej . dessutom så va vi ju inne när du skrev dt ;)

<33

2008-12-07 @ 16:17:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0