Klantig kanske ?

Hahahaa en gång ... eller asså idag ,,, okej typ nyss -.-     HAHAHA , jag skulle resa mej upp från skrivbordet för att gå ner till datan där nere för att skriva ut bilder till skolarbete .( hahah mycket information kanske ? ) men å hände det en grej . under mitt skrivbord så står det en papperskorg , så när jag skulle ställa ner fötterna på golvet , så gick jag då rakt i pappperskorgen såklart ... så nu har jag ställt undan papperskogren så det nt ska hända igen ;D hhaha .

det var en kul grej för er som inte hade nåt att göra just NU !  ^^
Kraaaam

kul sak att veta : alla måste få minst 10 kramar /dag för att må bra i livet . så glöm det inte i morgon . sjäälv ska ajg gå runt å krama ihjäl meej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0