Min day after Jul :D

Tjollahopp :)
sitter å softar med ett glas lättdryck , hahah soft (?) aja , idag har jag vart hos min kära farfar å min kära farmor . vi va där å åt middag , efterätt , å sen fika .. omg vad mätt man kan bli assååå ! :D farmor sa hela tiden : ta mera , det måste ta slut å allt sånt där .. hahaha man blir så glad av det :)
Men i övermorrn så blir det då London som gäller fram tills tisdag tror jag , (?) för nyårsafton är vell på onsdag , å vi kommer hem dan innan .. så själv tycker jag att det vore ganska precis exakt :D
Men i alla fall så kommer jag ha med mobilen , men inte datan , eftersom att det inte blir så lätt ^^ men sms gärna , men jag vet inte hur mycket jag kommer kunna svara på . för jag kan inte sms för jag har gjort av med för mycket pengar senaste .. så nu måste jag spara .. inte min starkaste sida att spara dårå , men allt måste man prova på i livet , right ?
den här resan kommer blir asbra ! bara vi slipper ett försenat flyg . så som hände oss i sommras när vi skulle till turkland . asså planet blev försenat 24 timmar . så jag kan ju berätta massa saker om just arlanda . eftersom att jag spenderade ett helt dygn där -.-

Hahahah , det är så kul för jag tänker alltid att , nu ska jag vell skriva nåt litet inlägg , å tillslut blir det värsta långa .. jag vet inte vart jag får allt ifrån ! haha jag är vell kanske smart när det väl behövs . kanske , kanske inte ? :) men nu orakar jag inte skriva nåt mer , eller igentligen är ju det så att jag inte har nåt mer att komma på å skriva . men det vill ja ju inte avslöja ^^ // Smartass ' et Johanna


Dagens bild å kommentar :

glöm inte att visa att du verkligen älskar den du älskar .
för ibland bara händer det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0