Min Måndag , 1/12 .

Tjaaaaaoouu (:<33
Tänkte skriva i bloggen , men jag kom sen på att jag inte hade nåt kul skriv ämne ^^
Men just nu är jag inte på nåt speciellt bra humör , Min kompis tror mej liksom inte å det är fett jobbigt .
Så glad kan man inte säga att jag är just nu . -.-
Dagen idag har vart som alla andra Måndagar , sugiga tråkiga långa trötta å så vidare .. Så som sagt har jag inge kul att skriva om . Men om jag kommer på nåt lovar jag att skriva det senare av daan ^^ men jag ska gå å göra dom bajsiga läxorna , jag tror jag ska ha ett No-prov i morrn som ajg missa förra veckan då jag va sjuk . Å det va nåt grupp-prov som jag inte fattar nåt av . haha i alla fall nu ska jag göra läxan , stör mej gärna me sms eller nåt (:
haaajdååås :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0