någon rubrik , men skit i den just nue (:

Haaalllluuuu (:
jag har jätte tråk just nu för alla er som ville veta det (?) HAHAHAHH .
Det är ju lucia idaag , jiippii , skoja näj igentligen bryr jag mej liksom inte om det , som nåra redan visste så har ajg en presentkalender som jag får en present i varje dag i december fram till jul . å idag på lucia var det värsta bigga paketet (:
En graaan :) hahah asså en sån där mini om ni fattar vad jag menar . så den står fredligt på mitt rum just nu . å under den ligger en present till erika som fyller år i morrn , ( 14 december ) men det kan jag inte säga vad det är . för tänk om erika läser min blogg :O
Kommer snart ett inlägg till med massa bilder från pysslet igår , haha vi hade skitkul . (eller inte) menm vi gick runt å skrattade lite åt varandras tomtar :D<33
heej sålänge ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0