Nån som har en bra Rubrik ? :)

Tjooobreee (:<33
Sitter på rummet å tråkar , gör läxorna som man kanske fattade ^^ Och det som är dåligt är att jag är inne på msn , men det är ingen som vill störa mej me nåt heej eller nåt -.- HAHAH ,bara för att ni inte säger hej till mej ska jag inte säga hej till er när ni pluggar (x    TIHIII , är jag bäst på att komma på saker så säg mej ^^
Dan idag har vell inte vart så speciell , slutade 20 i 3 å hade lika tråkigt som vanligt på Onsdagar . asså det va vår tidigaste dag förra terminen , men nu ba : aa ni ska få sluta tjugo i tre på onsdagar ,
Jag lovar att hon gjorde så bara för att plåga oss lite , som igentligen va ganska smart men jag diggar den inte så speciellt mycket ;)
Jag är ganska osmart så jag åt inget  när jag kom hem så jag sitter här urhungrig å snart uttårkad som ett russin (?) hahah jag hatar russin .. *_*
Men snart ska jag träna , eller snart å snart haha halv sju ;) men jag ska äta innan så jag hoppas jag får nåt gått , ^^ JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA NU LOGGA JUUULISEEN IN (:<33 hoppas hon kan störa meej ^^
Men för alla er som vill veta så ska jag på nån juluppvisning eller vad det är (?) men temat är i alla fall TV -kväll å vår grupp ska va robbinsson (: hahahhaha jag fattar inte hur dom har tänkt sej men bara det blir bra så ^^ . Hihihihi , plus att vi ska göra nån jäääääääätteeee fånig dans eller nåt , asså jag lovar att jag kommer börja garva asmycket när v står där framför all publik :) så ingen av mina kompisar får komma å kolla för det blir för pinsamt då ! så jag tänker inte säga vart det ska vara , bara inte nån annan gör det istället :D<3
Som tur var kunde julia störa mej å hon sa nu att det stavade adios å inte så som hon sa från början .. HAHHAHAHAAHAHHHHAAH , julia går ju för fasiken på spanska å borde veta det tycker man jue :)
Men nu måste jag nog återgå till min kära läxa för jag ska nämligen ha ett So-prov i morgon å jag hoppas att alla ni har det så bra utan mej ett tag , MVH Johanna Nyberg ..

HAHAHHAAHHA , jag bara skoja jag kände mej som värsta dukiitiga gamla tanten eller nåt , men tjaadåå alla .
PUUUSS // johanna

Kommentarer
Postat av: Julia

haha johanna , skit pårej .

Ja sa ju att det stavades adjos bara för att skojja lite . hööhö eller iinte . :D <33

2008-12-03 @ 17:10:33
Postat av: Julia

..och ja vet , det äär roligt när ja loggar in . :D hahahaha skojja . :) <33

2008-12-03 @ 18:26:42

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0