Om Johanna .

Fakta om mig.

Okej, nu är det så att jag har sett dethär testet på några andra bloggar och jag tänkte göra det jag med, för att skringra tankarna liksom:

VEM ÄR DU:
Namn:
Johanna
Tilltalsnamn: Johanna , nyberg kanske ?
Födelsedag: 8 Januari
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Brunett
Längd: kortaste 1,52
Högerhänt/Vänsterhänt: Höger
Värsta vanan: ta sönder saker som jag sen inte märker ;)
Stjärntecken: Stenbock
Skostorlek: 36 , kanske ibland 37
Är dina föräldrar skilda: Nejnej, mina föräldrar är fortfarande in love <3 :)
Skor idag: gympaskor , som fille säger fotbollskor till ^^
Det första du tänkte när du vaknade idag: Fan , skolan -.-
När går du och lägger dig: 22.00 . oftast på vardagar asså .
Bästa minnen: hahaha värsta bästaste me julia , men dom kan jag nt skriva ner .. dom e för många !

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN:
Du pratade i telefon med:
Julia , ringde henne i morse (:
Msn:ade med: jag chattar just nu me julia å fille boman
Kramade: Julia (:
Du skällde på: Steuer , han kliar sej på ballen hale tiden . .. -.-
Du fick sms av: Julia

FAVORITER:
Färg:
svart å rosa
Mat: Vet inte, gillar mkt.
Grönsak: Gurka (:
Frukt: melooon
Bär: Jordgubbar!
Djur: Hund
Glass: cholkad kulglass :)
Godis: Ojoj, det är nog allt utan lakrids ^^
Tuggummi: mint tror jag .
Helgdag: Julafton såklart!
Årstid: Sommar och vinter, de är bra på olika sätt...
Radiostation: The voice
Film: hur man blir av me en kille på tio dar (:

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: antingen frisör eller känd x)
Hur vill du dö: När jag ligger och sover i min säng, alltså: icke lidandes! (såklart, vem vill lida?)
Vem av dina vänner är du mest lik: Jag är inte lik nån! I'm different! Fast jag och Julia har ibland samma tankar .
Hur länge tror du att du kommer leva: Länge!

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
jaa , kan man ju säga .
Rymt hemifrån: Nope, så illa har jag aldrig haft det hemma!
Skolkat: Nej, jag är en fin flicka!
Sovit utomhus: Absolut!
Gråtit i skolan: Jepp...
Spytt i skolan: noopeee
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt: haha jaa ,varför skulle jag inte skratta åt mej själv . som t.ex på gympan :D
Varit på scen: jag venne , kanske det :)
Retats: Vem har inte retats?
Blivit nedslagen: Näe

DU:
Sjunger bra:
Kan verkligen inte avgöra det själv ju , vad tycker ni ?
Kommer överens med dina föräldrar: Ja, offtast
Gillar åskan: Nej ush, jag är rädd för åskan!
Spelar något instrument: Nej,
Dansar i regn: Nej...


KAN DU:
Gå ner i split:
kunde när jag va mindre , men jag blir stelare ju äldre jag blir , även fast jag e gymnast x)
Skriva med båda händerna: Näee, eller asså jag KAN skriva med vänster, med det går väldigt långsamt...
Vissla: jaa , ^^
Blåsa en tuggummi bubbla: Japp
Ha dina ögon i kors: Ja, men jag har slutat eftersom att min mamma skrämde i mig att ögonen kan fastna ha ha !
Nudda näsan med tungan: jaa , jag har ju en lång tunga :D
Dansa: Ja, men om ni menar fint , så neej .

SENAST DU:
Skrattade:
idag tror jag me julia på matten , åt jonas garv ^^
Filmen du såg: tur å retur , hahahaha nu känner jag mej fånig ,,
Drog ett skämt: Idag på slöjden , blev tyst efter jag sa det ^^
Sjöng: Idag i skolan , gör det alltid ..

RANDOM:
Hur många kuddar sover du med:
1 ?
Dricker du mjölk: Till maten :)
Personen du hatar mest: Jag hatar inte nån, jag ogillar!
Hur många singnaler innan du svarar: 3 kanske... brukar inte räkna.
Är du ett hälsofreak: ... näe inte direkt!
Vad är det värsta vädret: Regn...
Lekte du med barbie som liten: Självklart! Jag hade den största samlingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0