Onsdag igen .

Shulululu ^^
Hahaha asså den där smailisen är såå fånig på den stil jag har på msn :) haha be mej bara skicka den , den är skitaful :)
haha å en annan sak , säg inte fånig , för det är den fånigaste som finns ^^ så då fick ni veta det ..
Men idag är det ju då Onsdag igen , å b-språk hade jag på morronen . (Franska) å idag var det sista gången vi hade det innan julafton , så idag fick vi ta me massa godis å saker , hur mycket vi ville . HIHIHI , fett bäääst <3
Men annars (som jag typ alltid skriver) har det vart som en vanlig onsdag ;)
Men en sak , i No så håller vi på med människo kroppen , jag jobbar me ebba :D  Och då ska man liksom rita en gubbe å rita i alla delarna i den gubben (?) a men i alla fall , å vår lärare värkar jättenöjd med mitt å ebbas arbete , hahaha *STOLT JOHANNA*
Men nu så sitter jag å pluggar inför engelska prov imorrn , fett dåligt att vi ska ha det dan innan vi slutar -.- fast i morrn slutar vi då 1 i stället för 3 :) haha bara för att vi har bästa läraren , Helena ^^ Men i alla fall , provet ligger på minus .
Fast jag sa att jag pluggade men jag sitter bara här me pappret framför mej , å gör typ inget .. haha jag orkar inte , men jag måste i alla fall .. Om jag skulle ha ris å ros i min blogg , så skulle läxor ligga i ris högen ;) men nu MÅSTE jag vell plugga så ses vell i morrn för alla er som går i min skola ^^ Men hejdå bajshögar .. / Johanna ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0