Onsdiis (:<3

Halloojsaan , x)  (skäämt)
Kom just hem från den bästaste matte lektionen :) vi hade vikarie . ( Curt . å lägg märke till curt me C )
Asså han sög som matte lärare för han visste ju inget ! vi behövde nt räkna matte han gav oss nåra blad att göra , men det va typ ingen som gjorde dom ^^ Hahahahah det ända han gjorde va typ att gå runt å brya arm me alla :) så det va inget sånt där kompicerade som det brukar vara (: Tuuur för mej dårå ^^
Annars har denn Onsdag vart som typ alla andra . ingen kommentar liksom ..

Mohahahhaha , ingen kan någonsin gisa vad vr läxa va i franska , det va det bästa någonsin . vi ska ta me oss bullar , kakor , godis , chips , dricka . vad som hälst liksom det va vår läxa (: jiiippiiiii ^^ nån som kan slå mej liksom ?!
( å alla , jag kom på att han hette Curt Ekroth MED C ^^)
annars , inget mer att säga för den här onsdagen . sitter just nu å chattar lite me juuuliaa , som me skriver i blogg kan jag säga , vår lilla hemligehet va ? :D
Kommer kanske senareee (: bajsili baaajss (A)                   
 Clara å Johanna <33

 Julia å Johanna <33
Hahhhaahahahhaha . jag ser tjock ut bara för att jag har en tjocktröja som hänger ner (: plus att jag har tryckt ihop bilden :D

Kommentarer
Postat av: Julia

Tahahha , tjockiiz . :]<33

2008-12-10 @ 16:25:24
URL: http://allaalskarjulia.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha , aa jag vet jag är tjock ;) ska nog banta . skoja baraaaaa :)<33

2008-12-10 @ 16:33:24
Postat av: julia

hahaha . :]<3

2008-12-29 @ 23:33:37

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0