Tänk dej att det står nåt här (:

Shuuuu .
Tillbaks från allt bakande å matlagning å jultomtehus byggande :D hahah rätt kul faktist .
i morrn ska vi köpa gran , kul va !? det är ju skitakul att klä granen ^^ Det kan ni ju ta som en sak som ingen visste om mej : Johanna Lovisa Nyberg gillar att klä granen ..
För alla er som tyckte det va en kul grej liksom :D
Men har tagit lite kort nu efter allt som hänt . Å det kommer jag lägga in här efter jag har skrivit klart´:) HIHI . Å alla er som är ganska uppmärksamma märker att jag har en ny design på min blogg . Fick hjälp av Sofia , min syster . :D
En upplysning bara . just nu sitter jag vid datan å skriver i bloggen ,, medans jag lyssnar på Ida å hennes tjej å kill kompisar som sjunger singstar -.- ... snacka om att jag inte kommer att kunna sova . men men sånt får man faktiskt leva med om amn heter Johanna Nyberg å har tre syskon å bor i Sverige .
Aja , nu är jag vell klar med det här inlägget .
// Godnatt å sov så sött . PUSS  :) | Johanna |





Familjen Nyberg's prima Havrebollar :D




Kola karrameller ^^ mamma gör alltid sånna fast olika smaker innan jul .

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, ser nu att vi måste ändra färgen på "KOMMENTARER".

2008-12-21 @ 00:43:18
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahah , aa den syns ju inte å det är den förra färgen (:

2008-12-21 @ 11:08:00
Postat av: Sofia

Du får påminna mig nångång

2008-12-22 @ 19:26:38
URL: http://sofiaelviranyberg.blogg.se/
Postat av: Johanna

aa ,en vacker dag :)

2008-12-22 @ 22:39:45
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0