TIHIIII.

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till fem och skriv sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
svar: Matbok .
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
svar: Men jga är å köper present till klassen , :) men jag är påväg hem nu :)<3
3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss? 
svar: Oj !
4. Vilket sms blev du mest berörd av?
svar: jag ska typ sova , hahahahaha höll nästan på att somna i soffan :)<3
5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Oj råka lägga på .. :)<33
6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
svar: Aa jag tar me mej 100 :)<33
7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
svar: Hej logga in på msn , snälla jag vill chatta :)<33
8. Vad vill du höra mest av allt?
svar: Haha , men alle skrev så :)<3
9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
svar:det är inte kul , men öppna nu .
10. Din mest romantiska replik är: 
svar: Slime . Hahahaha   

( hahahha typ alla sms är från julia , så man kan ju alltid undra vad vi smsar om :D hahahhahahaha )

Kommentarer
Postat av: Julia

hahah om man läser så kan man ju tro att du bara har suttit och hittat på för att allt passar så bra . x) MEN det haru ju inte eftersom att ja va med och kollade så du inte fuskade , :)<33

2008-12-22 @ 12:54:43

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0