Dans eller ? hahah , hade ingen rubrik :)

Haaaj , Kom just hem från dansuppvisningen , det va jättekul att se på eftersom att , eller jag venne (:
Men det va kul , å jag kom å tänka på att jag också skulle vilja kunna dansa så bra ? :) hahah vem vill inte vara det .
Men asså jag hade hört talas om att det va nåt nummer som skulle skvätta vatten på publiken så jag satt å väntade på det hela tiden , men det kom aldrig . Och så kom Idas grupp fram å jag tänkte ju att hon skulle sagt till om det va hennes grupp som skulle göra det så jag tänkte inte på det under hennes dans , men så helt plötsligt kom nån fram å dunsa handen i nån platta full av vatten så det stänkte ut över publiken . men som tur va kom det inte på mej ;) Kul kul .

På vägen hem stanna vi på Gula krogen å tjockade i oss pizza :) mohhahhaa .
Sen kom vi hem å jag såg på mobilen att Julia ringt typ miljoners triljoners gånger :)
Och en sak som hände : jag fick tända första ljuset . det är ju 1:a advent . HIHIHI , jag känner mej stolt ;)
Men nu är det så att Johanna ska gå :) heejdåå alla ^^


OOUUUUF , det första ljuset tänt (:<33

Kommentarer
Postat av: Julia

Hah , jaa men du svarade juu nt . :] <33

2008-11-30 @ 21:07:13
Postat av: Johanna

hahaa konstigt jag va liksom på dansuppvisning . å fett pinsamt om den skulle ringa då (: så jag stängde av ljudet ^^<33

2008-12-01 @ 14:55:10
URL: http://johannaloviza
Postat av: victor

Hej,100 000 människor dör varje dag av åldrandet.Kolla in min blogg där jag skriver om livsförlängning och samhällets åldrandeproblem samt hur vi ska besegra åldrandet så att man kan leva så länge som man vill.

2008-12-01 @ 15:05:31
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0