Ingen kul rubrik .

Shulululu evry body (:
Min nya blogg ska bli perfekt , hahaha fast det vet man ju aldrig hur det blir av det , men man kan ju alltid prova , riight ? :)
Ni ska få reda på vad som händer runt mej på vardagarna å helger (:
Kanske nåra bilder dyker upp å sånt där annat , du veet ..

Just nu har jag nt sådär jättekul  , sitter å kollar på svampbob me min syster , hahahah nikelodion du veet ;)
Om ni tycker det är intressant att veta så är svampbob hela dagarna :) hahahaa å så en grej till , alla ni som nt hade disney channel förut har det just nu fram till typ jul .. asså jag är ingen disney channel örd precis , som man nu kan tro (:
Klockan är 15.44 å klockan 4 ska ajg åka å kolla på Ida som ska ha uppvisning för hennes dans , men nu har jag inget mer att berätta så vi hörs vell senare alla ni som läser (:
Pussi muss , Johanna

Kommentarer
Postat av: Julia

ahhaahha ,joo du är visst disney chanel nörd. :] <33

2008-11-30 @ 21:04:44
Postat av: Johanna

hahah , aa men jag vill ju inte skriva det till alla i hela sverige , tahaa jag skojaa :)<33

2008-12-01 @ 14:55:51
URL: http://johannaloviza
Postat av: Julia

haha okeej . ja kan göra det åt deej , johanna . :D <33

2008-12-03 @ 17:03:18
Postat av: Johanna

haha , aa tack det var snällt :D<33

2008-12-21 @ 11:11:44
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: Julia

ja vet , :)<33

2008-12-22 @ 12:52:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0