Dagens slut.


ÄLSKAR!

Heej,
hemma från en tre timmars lång friståendeträning. För snart är det ju tävling så man måste ha längrre.. Jobbigt kan jag säga er! Idag har det hänt ganska mycket. Jag Julia och Clara kom hem från skolan och bakade scones. Satte oss ute i solen och åt där. Sen tog vi med oss kameran för att fota, Bilder kommer.. Haha, och sen så skulle vi sätta oss för att bara chilla lite i solen på en liten brygga. Och såklart så tappar Clara i mobilen i vattnet. Så där står vi med Jonas, och Simon med deras kratta och försöker få upp mobilen, Härligt! Sen blev det dags för träning och nu sitter jag här. Bra förklarat! Puss.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Tack för hjälpen har nu fixat det så nu prenummererar jag på din blogg. Skulle du vilja prenummerera på min?

2009-04-15 @ 22:28:29
URL: http://heeddaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0