Tävlings varven RC3, 2008.

 
Herreguuud vad jag älskar det här klippet. Var så jävla glad när vi va klara. Vi kom två tror jag och vi va bland dom minsta på hela tävlingen.. (a) På första varvet är jag inte med, andra är det fyra framför mig, och på sista framåt är det också fyra framför mig. Så ni vet vem jag är! =)

Nu ska jag nörda tv som jag alltid säger, HAHA!
Outfit idag var rätt tråkigt, så ni får den beskriven bara, Mjukisar, Linne, So What t-shirt, strumpor och hårband?

Så, då fick jag det gjort också! Men jag va nyss på träning, bara massa tävlingsvarv eftersom att det är tävling och ppvisning i helgen. Gympa för er som inte visste det. Sen hann jag också ta en dusch, nu blir det tv, Kisses!

Kommentarer
Postat av: Erika

Ni kom väl inte tvåa på rikskupen?

jag trodde att ni inte kom till final??

<33333333

2009-04-26 @ 20:17:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0