En and flera änder.


EN AND OCH EN ANDRUMPA, !

Jag är hemma, fast det har jag vart ganska länge nu. Gick såklart till skolan, slutade runt kvart i tre. Då gick jag frida julia och erika till musiksalen och lånade två gittarer och texten till knocking on heavens door. Så vi satte oss utanför (vi fick inte vara inne i musiksalen), jag och frida sjöng, medans Erika och Julia försökte spela låten på gitarren. Erika kunde hela låten innan hon gick hem! COOLT! Men så bra gick det ju inte för Julia, :)
Men när jag och Frida hade sjungit igenom låten en gång kom musikläraren ut och spelade låten i våran tonart. Alltså hade han stått där inne och lyssnat på oss, hihi! Så där satt vi i korredoren med gittar och sång, jag Älskar verkligen att sjunga.
Just nu kollar jag in lite bloggar. Och där kände jag att inlägget blev för långt, ! PUSS

Kommentarer
Postat av: j med ett j

Nu är det såhär att det är veckans blogg på min blogg..

Så anmäl er! Nu eller aldrig

http://www.pjohanna.blogg.se

2009-08-26 @ 17:18:12
URL: http://pjohanna.blogg.se/
Postat av: Emelie Molin

bra att du gillar att sjunga, för du är värkligen bra på det ;)

2009-08-28 @ 20:24:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0