Hösten kommer imorrn.


Lite B att ta bilder från google, men jag hade ingen fin höstbild. Hade inte min systemkamera i höstats..

Imorrn är det höst, men inte bara det. Min underbara pappa fyller också 42 år, men mer om det blir det imorrn!

Det är nåt jag faktiskt gillar med hösten, jag gillar när det är lite kyligt och man får ta på sig tjockare mysigare kläder, börja ha stora fina halsdukar på sig utan att alla kollar snett på en. Kunna köpa alla dom där fiiina höstskorna. Jag tycker det är underbart! Alla träden som blir i massa fina färger, tänk så fina kort jag kommer kunna ta!
Vilket årstid gillar du mest?


Kommentarer
Postat av: julia

Det ska tydligen bli jättevarmt just imorrn, kanske sista överdrivt varma dagen? Jag gillar alla årstider på olika sätt men håller med den hösten är jättefin :) <333

2009-08-31 @ 19:55:58
URL: http://juliaholmen.blogg.se/
Postat av: angelica

jag älskar hösten för de är som du sa o på hösten är de min födelsedag så då är re ett plus :D

2009-08-31 @ 20:31:44
URL: http://meeankan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0