Jag kan inte beatboxa!!



Oj, inga inlägg indag. Alltså kan det här bli onödigt långt.

Jag har kommit hem från träningen, hunnit äta mat från Orion och suttit med min familj i några timmar. MYS!
Idag har jag slutat tidigt i skolan, gick till pansiot (Tihih, busigt! Men det är freeeedaag!) och sen hängde vi med några männsikor. Sen va jag tvungen att gå hem för att träningen började klockan fem. Det gick väl ganska bra, riktigt slut på slutet, :)
Men nu har jag faktiskt inget att skriva, ha det bra!

Och till rubriken: jag kan verkligen inte beatboxa. Jag lovar, jag har testat idag..

Kommentarer
Postat av: julia

haha jag kan inte heller beatboxa :S <33

vi får träna tsm, hihi :D

2009-08-28 @ 23:38:07
URL: http://juliaholmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0