Gårkväll, idag och massa bilder!

HMM.. Ursäkta tidigare inlägg..

Nu har i alla fall alla gått hem. (Clara Julia, Kim och FL) Vi va först ute med Zingo (Claras hund) innan vi gick till mig och kollade på Saw 1. Jag säger bara, Jag HATAR skräckfilmer! Men det va bara jag som inte ville kolla på en, så jag blev nedröstad.


Igår när Clara och Julia kom hit, drog vi till skolan på kvällen till alla andra, det va massa folk där. Träffades, pratade, tog foton och bara va. Dom tyckte nämligen att jag skulle ta me kameran, så jag har massa bilder som håller på att laddas upp till datan just nu. Dom kommer nog i det här inlägget!
Ha det bra!

 Jag och Clara Söt.

Clara och Andrea.

Haha! När jag skulle krama Clara va hon tvungen att böja sig ned medans jag fick stå på tå..

Töffa! :)



Alla! Förutom Kalvik som då tog kortet.
Nu måste jag äta, resten av bilderna får ni sen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0