Michael Jackson.


Julia och Frida, tagen med mobilkameran, :)
(det är Julia som täckt för -.-)

Jag sitter och lyssnar på Michael Jackson, har precis laddat upp dom från skivan Michael Jackson number ones. Alla dom låtarna har legat etta! Det är lite synd för jag har kommit på att jag älskar honom och hans låtar, men nu är han ju död? Det känns helt fel att han är det. Det är ju liksom en stjärna som har fångat allas hjärtan eller vad man ska säga. Jag har inte fått in att han är död ännu..


Imorrn fyller min Julia 13 bast, alla grattar henne! :)


Kommentarer
Postat av: johanna

jag älskar oxå michael jackson bara för han är död nu! :O det är så jävla hemskt! ...</3

2009-08-29 @ 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0