Min dag har inte vart helt hundra..


I brist på bilder.. :)

Hejhej!

Kommit hem, hunnit äta kollat på tv och tagit kort på min outfit som ni senare får se. Förutom det har jag inte gjort nåt! Så dagen idag kan jag inte kalla speciell..

Idag hade vi gympa i skolan. Det va ju inte så bra första gång precis. Jag och några till tjejer kom 20 minuter för sent för att vi hade missuppfattat hela grejen. Vi gick in i dom vanliga omklädningsrummen och bytte om, sen när vi skulle gå ut så va inte våran klass där. Så vi gick in i stället och kollade om vi kanske skulle vara inne. Men där va dom inte heller. Så då började vi gå in i skolan och leta efter alla, men där fanns ingen! Vi började ju tro att vi inte skulle ha gympa, men då gick vi ner till fotbollsplan igen och sär stog alla. Vi skulle tydligen ha bytt om i Hässelby hallens omklädningsrum, HAHA!
Och på lektionen skulle vi springa slingan som är kanske 2,4 km. Men det gick inte heller helt 100 eftersom att jag och Clara inte visste vägen helt, så vi hamnade nån stans bakom Arabdalen innan vi hittade tillbaka till skolan. :$ HIHI!
Hoppas ni har lyckats bättre än mig idag, PUSS!


Kommentarer
Postat av: julia

haha jobbigt! :) <33

2009-08-31 @ 17:34:51
URL: http://juliaholmen.blogg.se/
Postat av: M Y Y S A N O L S S O N

i brist på bilder ? :O vafan, kan ju inte bliii bättre! :D:D

<33

2009-08-31 @ 18:24:44
URL: http://prinzessiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0