Svar.

sämsta film du nånsin sett?
Jag vet inte riktigt vad den heter, men det va kanske sju "huvudpersoner", och alla dog en efter en..
Det finns också en som heter open wather där dom är i vattnet HELA filmen.. Inte så kul.


om du skulle bo i ett annat land vilket skulle du bo i?
Det har väl inte jag tänkt på? Haha, men nåt varmt antar jag.

jag undrar vad gillar du för musik ?
Jag har inte alls någon speciell musiksmak. Det beror helt på vilket humör jag är på.. Men jag gillar dom som jag lägger upp på bloggen. Inte så svårt att tro.. :) Så ni kan ju klicka på musik och videos i menyn och se vad som kommer upp!

Funderar på att köpa en nikon D60. Är den bra?
Jag har ingen aning om den här frågan tillhörde frågestunden.. Men du får ditt svar här i alla fall.
Jag tycker den är suverän. du kan kolla på bilderna jag har tagit och ge betyg själv. Dom flesta är oredigerade. Och om dom är det så står det oftast. Men enligt mig behöver inte en systemkamera vara mer komplicerad än den jag har, alltså en Nikon D60. Så mitt svar är ja, den är bra! :)

Vad klarar du dig inte utan :) ?
Mina vänner, min familj, mobilen och datan. Jag fick stå ut i fyra och en halv vecka! Haha, fatta!

Hur gammal är du?
96:a ,13 alltså.

Vilka bloggar läser du?
Oj, haha jag har jättemånga inlaggda på bloglovin. Så jag kan tyvärr inte svara exakt på den frågan. Men jag läser dom jag tycker har bra innehåll. Sånna som ger en tips till sin egen blogg.
Och jag undviker sånna bloggar som bara har jättelånga inlägg med bara text och knappt nåra bilder. Det är inte så kul..

vet du hur man sätter in reklam på bloggen?
Nej jag har faktiskt ingen aning. Jag har inte vart så intresserad av det. Men jag vet vart man kan läsa om hur man gör.
http://designadinblogg.se/ Där lärde jag mig att designa min blogg.

Hur kom du på att göra en blogg? :P
Jag tänkte att det skulle vara kul att kunna skriva ner allt man gör.
Men den jag fick tanken ifrån va min syster som startade en blogg och började hålla på med den. Så jag tänkte, palla skriva allt för hand i nån bok där ingen kan läsa det. Och jag sitter ju alltid vid datan nästan. Så jag kunde ju lika gärna börja. :) Jag har haft ganska många bloggar tills jag startade den här och började få flera kommentarer och läsare.


är du nöjd med ditt utseende? :) <3
Jag är inte nöjd med allt, men visst är jag nöjd med flera saker! :)

Hur gammal är du?
Som sagt, 13.
Och om ni tycker det är intressant att veta så skulle jag vart 95:a Skulle födas runt nyårsafton, men jag föddes 8 januari i stället.!

Bästa bloggen du läst ?
Ingen speciell, men det finns många bra!

Vad tycker du en RIKTIGT bra blogg ska innehålla ?
I första hand ska den ha en design som lockar en att över huvud tagen läsa den. Inte för långa texter. Den ska ha bilder, musik och saker som intresserar sig själv. Jag gillar i alla fall att få tips om olika saker. Outfits och shopping kanske? Bara för att jag är intresserad av det! :)

Hur komemr det sig att du skaffade dig en blogg & hur länge har du bloggat? :)
Om hur jag skaffade en blogg kan du läsa där uppe!
Jag har nu bloggat från November 2008 till just idag den 2 augusti.

Vill du tatuera dig? Isf vart och vad? :)
Det är nog inget jag vill göra nu när jag bara är 13. Haha!
Men visst är det fint, men det ska inte vara något diskret. Kanske nåt litet nere på sidan av vristen.

1.Hur får du så många prenumeranter?=)
ha, jag har ingen aning, men många har sagt. Hej fin blogg, ska vi prenumerera på varandra?
Hehe, roligt. Men det tar ju ett tag, i början hade jag kanske en. Och det va min syster, ! Men nu har jag bloggat i flera månader och kommit upp i runt 40. Så det tar sin tid.

2.Vad tycker du om min blogg?:P
Jag tycker om den! Bra innehåll, outfits, bilder, inte för långa texter.!
Toppen! :)

Vad är ditt favoritplagg i din garderob?
Jag har nog inget speciellt.

Vem fick du sms av sist och vad stod det där? (a)
Från Erika: ja jag vet det nu. :)

Favorit affär? :)
H&M? Vet inte riktigt.
Förut älskade jag Gina Tricot. Det är helt okej nu med, men alla går ju tillslut runt med samma saker. Om dom gör reklam för en klänning så har ju alla den nästa vecka. Fattar ni vad jag menar?

Hur många besökare har du ungefär varje dag? ^^
Kanske runt 40-50. Det kanske har höjts..

vill du peirca eller tatuera dig ngn stans ? isf vart och vad?<3 
jag skulle kunna tänka mig att ha i naveln. Fast inte nu. Kanske när jag är 15? :)

var ligger ditt land ? :)
Östergötland. Sen nån liten håla i tidersrum. Jättelitet.

favoritglass?
Cornetto Jordgubb kanske.

sjunger du i duschen?
Nej. Vilket är konstig eftersom att jag sjunger hela tiden annars! Haha.

vad har du för kamera?
En nikonD60


spelar du sims?
Nej, det händer kanske ibland.
Vi har sims3, men jag har aldrig spelat det..

vill du lägga till mig på bloglovin? xD
Haha, självklart!

Det va alla frågorna det. Hoppas ni är nöjda med svaren!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle möjligtvis inte vela bli länkad i min blogg i en hel vecka, förklrar mer om du är intresserad. Säg bara till! :)

2009-08-03 @ 12:33:37
URL: http://favouritechild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0