Babbel från Johanna.

HEMMA FRÅN EN LÅÅÅÅÅNG DAG!

Ja, som sagt är jag hemma. Har hunnit äta innan jag satte mig här framför datan.
Idag i skolan har det hunnit hända massa saker på en dag. Vi har t.ex fått kanske tre böcker i varje ämne, vilket leder till att min skåp är bombat med massa böcker som jag inte kommer kunna hålla reda på. Jobbigt. Och nu har jag också fattat hur jäkla jobbigt det kommer bli, stressa från varje lektion för att kunna gå till skåpet och ta det man behöver. Och där måste man också stå och tänka på allt man ska ha med till varje lektion. USCH!


Bild från i somras.

Inte så mycket mer att säga...
HAHA! Juste, imorrn börjar vi klockan 9.05 Vad är det för tid liksom? Möööhh, men nu ska jag hitt på nåt annat, :)
KRAM!

Kommentarer
Postat av: Manda

Tack så mycket<3

2009-08-26 @ 17:14:40
URL: http://blondinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0