Världsmysig dag!

Idag har jag haft riktigt kul! Klockan 12 tog jag och Julia bussen påväg till hässelby strand, tog sen tunnelbanan till stan. Gick då direkt till Kungsträdgården och började gå runt lite där. Började allt med en underbart fin SL-tatuering på ena benet! Haha, sen blev det också massa comviq-stämplar över hela mig.. Vi träffade massa folk som vi gick runt och snackade och hade kul med.
Klockan halv fem drog jag och Julia hem. Jag skulle nämligen iväg och ha mys med gympakompisarna hemma hos Alle. Skitmysigt! Först såg vi en halv film, sen grillade vi korv och sen satte vi oss ute i filtar och pratade medans vi grillade marschmallows över ljus.

Kom sen hem och packade i massa saker som jag ska ha i helgen i en riktigt liten ryggsäck, det gick efter ett tag att proppa ner allt. Men då kom jag på att jag hade glömt saker som också skulle med.. TABBE!

Höhö, det här inlägget börjar bli mer än långt så jag ska sluta skriva.
Ha en underbar helg, för ni kommer inte höra av mig förns kanske sent på söndagskvällen!


Kommentarer
Postat av: Hedvig

Haha jag har också en SL stämbel;D:P

2009-08-14 @ 23:48:20
URL: http://heeddaas.blogg.se/
Postat av: E B B A

hihi vilken mysig dag du värkar ha haft ^^ saknar dig <33

2009-08-15 @ 13:47:55
URL: http://alltidebba.blogg.se/
Postat av: Siri<3

Hih, va bra<3

Ska hälsa alla!

Kraam<33

2009-08-15 @ 17:36:33
URL: http://siriiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0