24/2, kallad fettisdagen...

Okej, jag kan bara säaga att bokrean i år söög! Jag hittade inte en ända bok.. Och dom som va intressanta var ju inte rea. 200 vafasen liksom!? Haha, aja inget mer snack om saken.
DÖÖHH.. Ingen hemmagjord semla heller. Får vell göra en egen "semla" imorron.
Annars gick vell träningen bra, känner mig igång liksom :) Annars har inget hänt.

Men imorgon blir det lite intressantare saker. Förs så ska jag mamma å pappa fixa mitt rum och hålla på. Sen sak vi dra in till vällingby eftersom att jag måste fixa legetimation. Man orkar ju inte gå på pass hela tiden. Och senare på kvällen så blir det friståendeträning. Kuligt.
Ha det MYS.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0