BESÖKARE!

Guud, man blir ju helt till sig när man får såhär många besökare! Jag har fått 70 besökare idag. Och jättemåga fina kommentarer. Fast några få är ju inte dom "bästa" jag fått. Fortsätt såhär, :)
Den här veckan har jag vart "vakt" till Lyra. Erikas sööööta kanin. Jättekul. Hon är nästan som en hund? Haha, men nu blir det kanske nån film, sen sova. Känns jobbigt nu eftersom att jag har blivit tröttare nu senare på lovet. Då man ska vara uppvilad till skolan. Men det är precis det jag inte är. Hur har alla ni haft det idag? :)


Där har vi henne :)<33

Kommentarer
Postat av: karin

Vad bra att du tyckte om det :) ska inte du försöka göra det någon gång ;) <33

2009-03-01 @ 10:02:44
URL: http://karinthornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0