just 2 of them



Johanna, sommaren 08

Bara jag såg bilden längtar jag till både sommaren och landet! Landet ÄR sommar.
Den här veckan har vi bara två läxor nu. För vi hade tydligen ingen b-språk läxa. Eftersom att Backlura hade studiedag, Tack! För då slapp vi det.
Nu är det inget jag kan göra. Tills jag ska på träning, inget annat händer. Asså det känns som om jag är helt rastlöst hela dagarna. Jag har en tanke på att börja springa. För jag känner att min kondis nu suger. Fast tråkigt att springa själv! Så kanske nån av mina kompisar vill följa med nån dag efter skolan? :D Skriv kommentar i såfall.
Puss /Johanna


Kommentarer
Postat av: josefine

heej jag kan behöva röra på mej lite så ring om du vill ;) puss <3

2009-02-17 @ 18:35:18
URL: http://josefinevaleria.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha! aa kanske nån gång på sommarn:)<33

2009-02-17 @ 20:31:00
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0