Romme 09

Romme var suuuperkul ! Asså det var allt som behövdes . Knäppa bilder , kallt , snö , vaärldens bästa klass , sjungande på bussen :D Haha världsbääst !  Bilderna kommer komma sen såklart . Inget mer att kommentera , rubriken säger det mesta ! / J



Clara och Johanna ,



Julia , Johanna , Clara i sittliften . Var tvungen att skriva : Clara hyrde skidor (:



Clara , Julia , Johanna på bussen dit . Det ända vi hade å göra var att fota !  
Romme ,



Bajsbra bild på Julia ..



Julia (a)



Johanna , alltid lika seriös . :D



Johanna å Julia , haha det var meningen att vi skulle se ut som amatörer ! Lyckades vi kanske ?



Sötaste Julia å Clara (a)



Och såklart Alexander , lånade min mössa å tyckte det va jättekul att vara fjortis :§

Förlåt för att det blev så många bilder direkt :D




Kommentarer
Postat av: juliajulia

haha ni verkar haft de väldigt bra Johanna !

jag vill oxå åka dit med min klass.

puss <3

2009-02-10 @ 21:20:51
URL: http://juliaholmen.blogg.se/
Postat av: Johanna

det var askuul (:(H)

2009-02-11 @ 08:46:02
URL: http://justjohannas.blogg.se/
Postat av: Julia

TA BORT BILDEN PÅ MEJ , JOHANNA .

Asså varför läggeru in om du vet att jag inte vill ?

:)<33

2009-02-11 @ 15:40:05
Postat av: JulieYu@

Fett söt alexander (a)

2009-02-16 @ 19:44:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0