tidig morgon

Heej , det var länge sen jag vaknade såhär tidigt , klockan är 08.53 . Även fast jag är riktigt trött fortfarande kan jag inte somna om . Lycko mig -.-
Så snart måste jag vell tvinga mig upp till köket för att äta frukost . Idag blir det träning , sen ska vi upp till mormor å fika med kusiner . :D För det blev inget förra helgen , då var nästan alla sjuka . Så idag blir det kul att träffa Kusinerna :) Och mormor å morfar såklart ! Men dom träffar vi nästan varje dag , haha svårt att förklara men dom bor över oss kan man säga ! Haha , kanske kan lägga upp en bild eller nåt ! Ha det kul alla få som redan är vakna , / J



Fotograf : kameran ?
Model : Jag

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ahha, jag vaknad jättesent idag!! Haha, om man gemför med mig inte dig!!! Jag brukar typ sova till 7.30 men nu osm jag till 9.30!Haha! Jag blir ju fett stolt om jag sover till 8.53, haah! Kan inte sova länge!

2009-02-08 @ 11:52:43
Postat av: Johanna

haha , känner du dig stolt rebecca ? :D

2009-02-08 @ 11:57:02
URL: http://justjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?


Har du blogg?


Ordet är ditt

Trackback
RSS 2.0